SAJAM TRADICIJE I AUTOHTONIH PROIZVODA LJUBUŠKI

Izložbeno-prodajna manifestacija na kojom smo i osnovali udrugu STAP u 2007. godini. Od tada ga održavamo u različitim oblicima svake godine u nekom od mjesta u Hercegovini. Na dosadašnjim STAP sajmovima smo predstavljali preko 100 proizvođača domaćih i autohtonih proizvoda, rukotvorina, suvenira, obiteljskih gospodarstava i tradicijskih obrta. STAP sajmovima smo po prvi put na jednom mjestu organizirano predstavili bogatstvo tradicije i kulture života i rada na našim prostorima. Program sajmova je redovito obogaćen nastupima KUD-ova, narodnih umjetnika, kušanjem tradicionalnih jela i pića i degustacijama vina, sira i pršuta.

Ciljevi projekta su:
  • Podizanje svijesti o lokalnim izvornim proizvodima

  • Teritorijalni marketing regije Hercegovine

  • Marketinška i tržišna podrška proizvođačima

  • Obogaćivanje kulturno-turističke ponude

Svi predviđeni ciljevi su realizirani. Posjetiteljima STAP sajmova se jako svidjelo vidjeti na jednom mjestu bogatstvo tradicijske kulture i ponude autentičnih visokokvalitetnih proizvoda Hercegovine. Proizvođači su redovito iskoristili priliku prezentirati i prodavati svoje proizvode.

Na ovim sajmovima smo uvidjeli s kolikom paletom domaćih kvalitetnih proizvoda raspolažu lokalni proizvođači, te smo dobili mnoštvo izrazito pohvalnih povratnih informacija od posjetitelja i izlagača. Također smo uvidjeli prilike za bolje marketinškom oblikovanje i tržišno pozicioniranje nekih proizvoda, te smo zatraženi da potpomažemo izlagače. Sve navedeno nas je motiviralo na osnivanje i aktivan rad na projektima Udruge STAP.

Korištene vještine

Organizacija
Marketing
Dizajn
Multimedija
Umrežavanje